פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

2cd218e65d2bd75e30cb757b93d91ccd

מטענים למחשבים ניידים

מטען למחשב נייד ניתן להחלפה בתנאי ששני דברים חייבים להתאים – הספק וכמובן קצה המחבר. חברת סדקום, חנות ומעבדה למכירת ותיקון חלקים למחשבים ניידים מספקת רכיבים מקוריים למחשבים ניידים מכל הסוגים, כדי לאפשר תפקוד תקין ויעיל שלהם במהירות וביעילות.

 

מטען למחשב נייד

מטענים אוניברסליים הם לא בדיוק אוניברסליים, וחשוב להפנים את הנקודה הזו. מטען למחשב נייד עם מתאם מתח שגוי יכולה להיות מסוכנת. חברת סדקום, חנות מעבדה למכירת ותיקון חלקים למחשבים ניידים, מנחה את לקוחותיה לבחירת המטענים המקוריים שתואמים את המחשבים שלהם, עם הנחיות לתחזוקה נכונה.

חשיבות בחירת מטען למחשב נייד מדגם מקורי

מטען למחשב נייד ממיר ומספק אפשרויות כוח כניסה ספציפיות למחשב. מטענים למחשבים ניידים ממירים חשמל AC משקעים סטנדרטיים (במתח כניסת המטען) לספק כוח DC (כלומר כוח פלט של המטענים) עבור המחשב הנייד.

הספק הפלט של מטען למחשב נייד צריך להתאים לדרישות הספק הקלט של המחשב הנייד, כולל דרישת המתח שלו. יחד עם זאת, לא כל המטענים מספקים מתח מתאים לכל המחשבים הניידים.

מתח מטען למחשב נייד

מתח מטען למחשב נייד הוא בדרך כלל 100-240V AC (קלט) ומספק פלט של 19V DC. המשמעות היא שרוב המטענים למחשבים ניידים ממירים חשמל מהרשת, כדי להפעיל את המחשב הנייד ולהטעין את הסוללה שלו. חשוב תמיד לאמת את דרישות מתח הכניסה ומתח המוצא לפני קניית מטען חדש.

איך מזהים את דרישות מתח המטען של המחשב הנייד?

המידע צריך להיות רשום על מטען למחשב נייד. אם המתח אינו מצוין על המטען, עדיין קל מאוד לזהות את דרישות המתח של המטען של המחשב הנייד שלכם.

כדי לעשות זאת, יש פשוט לזהות את מתח החשמל (חיפוש מהיר באינטרנט אמור להספיק) ואת דרישות המתח של המחשב הנייד, כפי שהן מופיעות על מדבקה בחלק התחתון של המחשב הנייד, או שניתן פשוט לבדוק את המדריך.

מתח הכניסה (ומפרט ההספק הכולל) של המחשב הנייד צריך להיות זהה למתח המוצא (ומפרט ההספק הכולל) של מטען למחשב נייד.

חשיבות הימנעות ממטענים אוניברסליים

אנשים שמחפשים דרישות מתח למטען למחשב נייד נוטים למצוא מטען חדש למחשב נייד. ומטענים אוניברסליים למחשב נייד נוטים להיות אפשרויות פופולריות.

יחד עם זאת, מטענים “אוניברסליים” למחשבים ניידים אינם מתאימים לכל הדגמים של המחשבים הניידים, והמומחים בחברת סדקום, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, ממליצים על קניית מטען למחשב נייד מתאים.

אז, האם מטען נייד למחשב נייד ניתן להחלפה?

ובכן, לגבי התפקוד שלהם, כל המתאמים עושים את אותו הדבר – המרת המתחים הגבוהים מבחוץ לכמות האופטימלית שהמכונה שלכם באמת צריכה. יחד עם זאת, עדיין, לא כל מתאם יעבוד עם המחשב הנייד שלכם.

כי זה לא קשור לשאלה אם  מטען נייד למחשב נייד ניתן להחלפה או לא, אלא אם המטען מתאים לכוח הזרימה האידיאלי של וולט ואמפר (כל דבר שפחות או יותר יסכן את המכונה שלכם), מפני שתאימות מטען המחשב הנייד תלויה אך ורק בשני הדברים האלה.

קצה מחבר מטען או תקע

נניח שחישבתם את דרישת ההספק של המחשב הנייד שלכם ורכשת גם את המטען הטוב ביותר שתואם את דגם המחשב הנייד שלכם, אבל כשאתם מנסים לחבר את המטען החדש למחשב, המחשב הנייד פשוט מסרב לקבל את זה. אם מצב זהה יקרה, יש התנגשות בין פין המחבר של הכבל לשקע הטעינה של המחשב הנייד שלכם.

ובכן, מחשבים ניידים שונים מגיעים עם צורות וגדלים שונים של מחברים. אפילו שני מחשבים ניידים מאותו מותג ומאותו יצרן יכולים להכיל יציאות שונות ונבדלות וקצות מחברים, ובמקרה של חוסר תאימות בין מטען נייד למחשב נייד, יש צורך בשירותי תיקונים או החלפת חלקים מקוריים.

כמה מילים לסיום

אם אתם עדיין מבולבל ואינכם יודעים אם אתם זקוקים לחיבור מטען חיצוני או לרכישת מטען חדש, ואם כן, מאיזה סוג או דגם, ותוהים “האם מטעני מחשב נייד ניתנים להחלפה?”, המומחים בחברת סדקום, חנות מעבדה למכירת ותיקונים חלקים למחשבים ניידים, עם ותק של שנים רבות בתחום, יסייעו לכם עם אפשרות מהירה ויעילה של תיקון או החלפת מטען נייד למחשב נייד, כדי לפתור את כל בעיות התאימות למטען הנייד שלכם.

 

 

מטען מקורי למחשב נייד קונים ב SEDCOM ניידים,
יבואן מטענים למחשב נייד
 במחירים הכי זולים בישראל .
ברשותנו מלאי גדול של מטענים למחשבים ניידים , מהדגמים הכי ישנים ועד הדגמים האחרונים של כל החברות . אחריות לשנה למטען !
אתם מוזמנים לקנות באתר , בטלפון או לבוא לחנות ולאסוף את המוצר.


בסדקום תמצאו מטענים מקוריים למחשבים ניידים!!!!                                        ראה מדריך למטען נייד
 

לדגמים נוספים ושאלות צרו קשר עכשיו בטלפון
0777-650-670


לחצו על לוגו החברה בכדי להכנס למחלקת המטענים של אותה חברה >>

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy